CJELOGODIŠNJA DESTINACIJA

Hrvatska, Slovenija i Austrija u zajedničkoj kampanji na tržištu SAD-a

Kampanja "Alps-Adriatic-Amazing" uključuje i marketinšku suradnju s globalnim magazinom za putovanja Condé Nast Traveler USA

Zajedničku kampanju provode Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i predstavništvo HTZ-a u New Yorku, Slovenska turistička organizacija (STO) i Austrijska nacionalna turistička organizacija (ANTO)

Kampanja "Alps-Adriatic-Amazing" uključuje i marketinšku suradnju s globalnim magazinom za putovanja Condé Nast Traveler USA

Hrvatska, Slovenija i Austrija pokrenule su na tržištu SAD-a zajedničku promotivnu kampanju "Alps-Adriatic-Amazing", koju će provoditi Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i predstavništvo HTZ-a u New Yorku, Slovenska turistička organizacija (STO) i Austrijska nacionalna turistička organizacija (ANTO). Cilj je snažnije pozicioniranje ovih zemalja kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija među američkim ljubiteljima putovanja. "Hrvatska i Slovenija iza sebe imaju puno uspješnih realiziranih projekata u zajedničkom predstavljanju na dalekim tržištima, poput Kine i Australije, a posebno nas veseli što nam se ovom prilikom priključila i Austrija. Očekujemo vrlo dobre rezultate suradnje, posebice kada znamo da tržište SAD-a za hrvatski turizam predstavlja najvažnije daleko tržište. Gosti s d...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 20:26