IZAZOVI I MOGUĆNOSTI

Digitalno oglašavanje: ‘Postoji rizik da ćemo učiniti nešto loše u želji da učinimo nešto dobro‘

Jedno od rješenja bi moglo biti da imamo asimetriju, odnosno da se uredba fokusira samo na velike platforme, a ne na male nakladnike i oglašivače, smatra profesor De Streel
 Richard Johnson/Alamy/Alamy/Profimedia
Jedno od rješenja bi moglo biti da imamo asimetriju, odnosno da se uredba fokusira samo na velike platforme, a ne na male nakladnike i oglašivače, smatra profesor De Streel

Postoji rizik da ćemo učiniti nešto loše u želji da učinimo nešto dobro. To smo donekle vidjeli i kod GDPR-a jer smo otežali pristup osobnim podacima, a to ide u korist velikim platformama. Ne smijemo isto ponoviti kad se radi o personaliziranom oglašavanju, izjavio je jedan od autora studije "Online oglašavanje: utjecaj ciljanog oglašavanja na oglašivače, pristup tržištu i izbor potrošača", profesor Alexandre de Streel.

Studiju je naručio Odbor Europskog parlamenta za unutarnje tržište i zaštitu potrošača (IMCO) sa željom dobivanja sveobuhvatnog pregleda tržišta internetskog oglašavanja, kao i otkrivanja izazova i mogućnosti u vezi s digitalnim oglašavanjem.

Profesor De Streel s belgijskog Sveučilišta u Namuru i sudirektor europskog think-tanka za regulacije ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 00:56