Nova generacija potrošača

Zbog selfija i smoga najvećoj kozmetičkoj kompaniji porasli prihodi

Smog, selfiji i život gradovima jačaju potražnju za kozmetikom, kazao je Jean-Paul Agon
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Smog, selfiji i život gradovima jačaju potražnju za kozmetikom, kazao je Jean-Paul Agon

Smog, selfiji i život u gradovima jačaju potražnju za kozmetikom, kazao je Jean-Paul Agon, izvršni direktor najveće svjetske kozmetičke kompanije L'Oréala za MarketWatch.

Upravo su navedeni trendovi pomogli L'Oréalu u rastu prodaje od čak sedam posto u prvoj polovici ove godine te skok prihoda od 12 posto na otprilike 2,9 milijardi eura, dok je lani cijena dionica grupacije porasla za 20 posto.

Zagađenje gradova oštećuje ljudsku kožu i kosu zbog čega kozmetičke kompanije zadovoljno trljaju rukama, budući da im raste prodaja šampona, regeneratora, hidratacijskih krema i sličnih artikala. Uz to, kako smatra Agon, život u gradu znači i puno izlazaka i druženja što potrošače potiče da koriste još više proizvoda za uljepšavanje, a pritisak na milenijalce da budu što sličniji sebi na s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 21:44