Poslovni rezultati

Zahvaljujući širenju u srednjoj i istočnoj Europi, popularni Pepco zabilježio rast prihoda

U Europi je Pepco Group vlasnik robnih marki PEPCO i Dealz, a od 2015. godine prisutan je i u Hrvatskoj
Pepco u Arena Retail Parku
 Dragan Matić / CROPIX
U Europi je Pepco Group vlasnik robnih marki PEPCO i Dealz, a od 2015. godine prisutan je i u Hrvatskoj

Pepco Group, vlasnik britanskog diskontnog maloprodajnog lanca Poundlanda, preliminarno je u srijedu izvijestio da je osjetno povećao prihode u božićnom tromjesečju zahvaljujući kontinuiranom širenju u Europi.

U prvom fiskalnom tromjesečju, od listopada do prosinca 2019., prihodi Pepco Groupa porasli su 13,3 posto, na 1,143 milijarde eura. Kada se isključe trgovine otvorene unatrag godinu dana, uvećani su 3,9 posto.

Ukupno povećanje prihoda odražava rast broja trgovina za 14,8 posto, na 2.809.

"Grupa je ponovo ostvarila snažan strateški napredak povećanjem portfelja PEPCO trgovina u srednjoj i istočnoj Europi (CEE), uvođenjem formata Dealz u Poljskoj i Španjolskoj i smanjenjem poslovnih troškova u Poundlandu", navodi se u izvješću.

U Europi Pepco Group vlasnik je robnih ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 20:27