Adidas se našao u posve neobičnom problemu. Naime, ova njemačka kompanija sportske opreme ne može proizvesti dovoljan broj robe koliko je može prodati.
Iako su ovo na prvi pogled 'slatke muke' jedne tvrtke, čini se kako bi zbog problema s dobavljačima godišnji prihod od prodaje kompanije moga pasti za dva postotna boda. Već u prvom tromjesečju ove godine, Adidas je zabilježio pad prodaje za četiri posto.
Kako navodi CNN, iz kompanije nizu htjeli otkriti više detalja u vezi novonastalog problema.
Unatoč, tomu, ulagači su iskoristili priliku kako bi se ipak pohvalili dobrim poslovnim rezultatima. Kompanija već duže vremena piše dobre poslovne rezultate, a pogotovo nakon velikog rasta prihoda od prodaje uoči prošlogodišnjeg Svjetskog prvenstva u nogometu. Bez obzira na to svoju pozitivnu financijsku sliku mogu uvelike zahvaliti uspješnoj online prodaji u Sjevernoj Americi gdje bilježe rast od 40 posto, te širenju na u Kini tržište.
Inače, u prvom tromjesečju ove godine operativna dobit kompanije porasla je za 17 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....