Ukupno se od 1. lipnja do 1. rujna Uberom na hrvatskoj obali vozilo čak 170 tisuća turista što je povećanje od čak 47 posto u odnosu na prošlu godinu. Gotovo svi, njih 94 posto, u Hrvatsku su došli s već instaliranom Uberovom aplikacijom na svojim mobitelima.
- Podatak da je čak 94 posto turista već imalo Uberovu aplikaciju, jasan je pokazatelj da stranci očekuju da im je Uber dostupan i u našoj zemlji te da ga vole koristiti - kazao je Davor Tremac, generalni menadžer Ubera za jugoistočnu Europu.
Najviše turista koji su koristili Uber došlo je iz Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a (14 posto) te Australije i Francuske (5 posto). Uglavnom su se vozili na relacijama kraćim od pet kilometara (84 posto), no najdulja je vožnja trajala čak 359 minuta, a radilo se o relaciji Pula-Osijek, dugoj 550 kilometara.
U Dubrovniku se Uber najviše naručivalo za prijevoz do ili od gradskih zidina i autobusnog kolodvora, a u Splitu do centra grada i shopping centra Mall of Split.
UberBOAT je turiste prevozio nekoliko stotina puta, od čega je u 40 posto slučajeva korisnike vozio na izlete do otoka u splitskom, dubrovačkom i šibenskom akvatoriju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....