Posljedice pandemije

Prodaja njemačkog proizvođača luksuznih automobila u prvom tromjesečju pala za petinu

U Kini prodaja se smanjila 31 posto, u Europi 18, a u SAD-u 17 posto
Tvornica BMW-a
 NurPhoto via AFP

Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW izvijestio je u ponedjeljak da mu je prodaja u prvom tromjesečju pala za petinu, odražavajući naglo pogoršanje u Kini, Europi i SAD-u zbog pandemije koronavirusa.

U prvom ovogodišnjem tromjesečju BMW je prodao samo 477.111 automobila marke BMW, Mini i Rolls-Royce. U Kini prodaja se smanjila 31 posto, u Europi 18, a u SAD-u 17 posto.

„Trenutno je zbog koronavirusa zatvoreno oko 80 posto svih prodajnih mjesta u Europi i 70 posto onih u SAD-u", naveo je BMW u priopćenju.

Kompanija „fleksibilno prilagođava“ obujam proizvodnje potražnji, rekao je član uprave BMW-a Pieter Nota.

„U Kini primjećujemo prve znakove oporavka koji se očituje u uzletu narudžbi“, dodao je Nota.

Iz kompanije poručuju da im je prioritet sačuvati zdravlje zaposlenika, likvidnost tvrtke i njezin uspjeh na dulje staze. Poslovna očekivanja u cijeloj njemačkoj automobilskoj industriji za naredne mjesece naglo su pogoršana zbog pandemije koronavirusa, što se očitovalo u padu Ifovog indeksa u tom sektoru za 14 bodova, na minus 33,7 bodova.

Pritom su očekivanja izvoza pala na minus 42,7 bodova, najnižu razinu od ožujka 2009. godine, rekao je u ponedjeljak ekonomist Ifo-a Klaus Wohlrabe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 11:11