Tamošnji sinonim djetinjstva

Nestlé u Srbiji prodaje lokalni brend čokoladica i namaza Cipiripi tvrtki Paraćinka

Transakcija neće utjecati na radna mjesta u kompaniji Nestlé Adriatic
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

Nestlé u Srbiji prodaje lokalni prehrambeni brend Cipiripi srpskoj tvrtki Paraćinka, prenosi srpski magazin Nova ekonomija.

Kao dio kontinuirane revizije portfelja, Nestlé je u Srbiji najavio potpisivanje sporazuma o prodaji lokalnog prehrambenog brenda Cipiripi članici distribucijske grupe Silbo - Paraćinki. Očekuje se da će transakcija, koja uključuje Cipiripi čokoladice i namaze, biti obavljena krajem drugog kvartala 2018. godine, nakon svih potrebnih odobrenja, prenose srpski mediji.

Transakcija neće utjecati na radna mjesta u kompaniji Nestlé Adriatic, piše Nova ekonomija.

"Cipiripi ima dugu i bogatu povijest, s više od 27 godina prisutnosti u Srbiji i sinonim je lijepih uspomena i djetinjstva. U Paraćinki, koja je članica Silbo distribucijske grupe, pronašli smo izuzetan dom za naš prehrambeni brend Cipiripi, u kojem će on dalje napredovati. Istovremeno, ovo omogućava kompaniji Nestlé da se više usredotoči na dio prehrambenog asortimana svojih globalno poznatih brendova Kit Kat, Lion, Smarties i After Eight, kod kojih planiramo snažan budući rast", izjavila je Yana Mikhailova, regionalna direktorica za tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

Kompanija Nestlé u Srbiji je prisutna 25 godina, ima jednu tvornicu u Surčinu i zapošljava 547 ljudi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 13:53