Juicy slavi 20 godina

Izvozi se u čak 22 zemlje svijeta, a godišnje proizvodu 60 milijuna litara soka

Promet od izvoza u 2018. godini u odnosu na 2017. veći je za 23 %
Zoran Mabić, Zdenka Verić, Svjetlan Stanić i Ivan Bacci
 Grupe Stanić

Poznati brend voćnih sokova Juicy obilježava 20 godina uspješnog poslovanja.

- Ponosni smo na odlične rezultate koje brend Juicy ostvaruje u sklopu Stanić Beveragesa. Zahvaljujući snazi cjelokupne Grupe Stanić, koja će ove godine imati promet veći od 3 milijarde kuna, i dalje ćemo kontinuirano ulagati u brend Juicy da bismo strateški širili poslovanje. Danas, zahvaljujući modernoj tehnologiji i otvorenim granicama, naše tržište više nije samo regija ili Europa, već cijeli svijet. U proteklih 20 godina proizvedeno je preko 500 milijuna litara Juicy soka, vjerujem da ćemo u sljedećih 20 proizvesti i prodati barem deset puta više“, naglasio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Grupe Stanić.

Grupa Stanić danas godišnje proizvodi preko 60 milijuna litara sokova koje izvoze u čak 22 zemlje. Tako se ovaj hrvatski proizvod može pronaći u trgovinama 15 europskih zemalja, na Bliskom istoku te u jednoj Afričkoj i jednoj Azijskoj zemlji. Također, u posljednje tri godine ovi proizvodi prisutni su i u najluksuznijim restoranima, barovima i klubovima te u međunarodnom maloprodajnom lancu Carrefouru u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

Kako ističu u priopćenju, promet od izvoza u 2018. godini u odnosu na 2017. veći je za 23 posto, dok je ukupan izvoz od osnutka brenda do danas narastao za 61 posto. Najprodavaniji sokovi su im Juicy 100% naranča i ananas.

„Snažan iskorak u izvozu dio je strategije koja ima za cilj Juicy sokove pozicionirati kao svjetski poznat brend! Možemo se pohvaliti i Kronesovom novom linijom za punjenje PET ambalaže u tvornici u Kreševu s kapacitetom od 100 milijuna litara godišnje na kojoj se pune Juicy Fruits sokovi, a od nedavno i brend Sola. Potpisani ugovor s Heinekenom, zahvaljujući kojem smo dobili licencu za punjenje brenda Sola, još jednom dokazuje visok standard kvalitete koji prepoznaju multinacionalne kompanije poput Heinekena. Uz daljnja ulaganja, strateško vođenje kompanije i visoke standarde kvalitete krećemo u novo desetljeće brenda Juicy naglasio je Zoran Mabić, predsjednik Uprave Stanić Beveragesa

Grupa Stanić 2013. godine kupila je brend Juicy koji je do tada bio u vlasništvu Jamnice d. d. Upravo u tom razdoblju otvorena je i nova tvornica za proizvodnju bezalkoholnih napitaka u Kreševu vrijedna 12 milijun eura, a Juicy širi svoju ponudu proizvoda novim kategorijama i jača izvoznu strategiju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 12:41