Udruga tovljača junadi Baby Beef potpisala je partnerski ugovor za korištenje branda "Hrvatska junetina" sa Sparom i Kauflandom, a pregovara i s drugim većim trgovcima, priopćeno je u četvrtak iz Udruge Baby Beef.
Predsjednik Udruge Darko Celovec kaže kako ugovori s najvećim trgovačkim lancima jamče dugoročnu održivost proizvodnje vrlo kvalitetnog junećeg mesa.
"Članovi naše Udruge su jako zadovoljni, a i novi se žele učlaniti, jer vide da ova naša priča i brand imaju budućnost", kaže Celovec.
Navodi i kako su prodajni rezultati dobri. Kaže kako se u prodavaonicama Spara i Interspara Hrvatska junetina prodavala brzo i u značajnim količinama.
"Upravo to je bio cilj Udruge pri kreiranju branda "Hrvatska junetina": staviti kvalitetno domaće meso na police, koje će domaći...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....