Američki proizvođač sportske opreme Nike izvijestio je o većoj dobiti u drugom fiskalnom tromjesečju dijelom zahvaljujući snažnoj prodaji u Kini koja je odoljela trgovinskim napetostima između Pekinga i Washingtona.
U tromjesečnom razdoblju zaključno sa studenim neto dobit američke kompanije uvećana je 10,4 posto, na 847 milijuna dolara.
Gotovo identičan postotni skok Nike je zabilježio i u stavci prihoda koji su dosegnuli 9,4 milijarde dolara.
Ključni je motor rasta bila je Kina, gdje je Nike zabilježio 26-postotno povećanje prihoda, na 1,5 milijardi dolara. Time se Kina svrstala na čelo ljestvice regija u kojima je Nike bilježio najbolje rezultate a solidan su rast ostvarili i u Sjevernoj Americi i ostalim regijama.
Američki predsjednik Donald Trump i kineski vođa Xi Jinping dogovorili su se u prosincu da će suspendirati planirano uvođenje carina barem do 1. ožujka. Odnos dviju zemalja i dalje je krhak pa mnogi analitičari sumnjaju da će do tada riješiti međusobne razmirice.
„Američko-kineski odnosi bili su obilježeni neizvjesnošću ali ona nije utjecala na naše poslovanje. Optimistični smo u pogledu naše sposobnosti da na tom važnom tržištu nastavimo ostvarivati snažan i održiv rast", istaknuo je financijski direktor Nikea Andy Campion.
Nikeovi su troškovi porasli u promatranom razdoblju, dijelom i zbog novog projekta elektroničke izravne prodaje, ali su taj faktor neutralizirale veće profitne marže.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....