Deichmann trgovina obućom s rastom prometa na oko 334 milijuna kuna, započela je svoju dvanaestu poslovnu godinu u Hrvatskoj. To predstavlja povećanje od oko 1,8 posto u odnosu na 2017. godinu i potvrđuje status tržišnog lidera kompanije u Hrvatskoj.
I u broju prodanih parova cipela Deichmann je zabilježio blagi porast od oko 30.000 pari na 1,73 milijuna pari obuće (2017. godine: 1,7 milijuna). Krajem 2018. godine DEICHMANN, kao i prethodne godine, u Hrvatskoj ima 37 trgovina i upošljava 273 djelatnika.
„Radujemo se što možemo zadržati poziciju tržišnog lidera među maloprodajnim lancima cipela u Hrvatskoj”, kaže Boris Kopić, direktor Deichmann trgovina obućom. „Ovaj dobar rezultat ujedno je poticaj i obveza da nastavimo dosljedno prilagođavati našu ponudu i uslu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....