Lee Iacocca

Odlazak velikana: Prodavao je sve, a kada nije bilo novog proizvoda, prodavao bi sebe

Pozvali su ga da vodi Chrysler koji je bio na rubu propasti
Lee Iacocca
 Gary Caskey / REUTERS
Pozvali su ga da vodi Chrysler koji je bio na rubu propasti

”Možete li pronaći bolji automobil, kupite ga.” Jednostavna, ali bezobrazna reklamna poruka za prvi Chryslerov minivan, prethodnicu svih današnjih monovolumena, i danas se u reklamnim agencijama smatra revolucionarnom, jednako kao i ”56 za '56”, kako je Ford 1956. ponudio svoj novi model tržištu (za 56 dolara kredita mjesečno). Lee Iacocca, autor obje poruke koji je umro danas u 95. godini života u Bel Airu, bogatoj četvrti na zapadnom dijelu Los Angelesa, odavno je bio američka nacionalna legenda. Ne samo kao biznismen i jedan od prvih menadžera kojemu je plaća preskočila milijun dolara, nego kao predvodnik novog načina razmišljanja koje ga je dovelo i do praga najviše političke funkcije u državi – u prvoj predizbornoj anketi 1985. samo ga je tri posto glasova dijelilo od...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 04:40