DOBRI SAVJETI

MOŽE LI SE IZBJEĆI DRAMA NA POSLU? 5 jednostavnih koraka kako izbjeći nesuglasice i zle jezike

U svakom poslu ili tvrtki bilo koje veličine - ima nesuglasica, drame i određenih tenzija - međutim postoje određeni trikovi i savjeti kako ih izbjeći te se naći na neutralnom teritoriju na kojemu nećete ugrožavati radne kolege, ali niti sebe.
 Foto: Colourbox
U svakom poslu ili tvrtki bilo koje veličine - ima nesuglasica, drame i određenih tenzija - međutim postoje određeni trikovi i savjeti kako ih izbjeći te se naći na neutralnom teritoriju na kojemu nećete ugrožavati radne kolege, ali niti sebe.

1. Ne možete mijenjati druge, mijenjajte sebe

Možete se iznova i iznova žaliti na ponašanje svojih kolega, ili se možete prilagoditi njihovom karakteru koji je takav kakav jest. Pokušajte se održati motiviranima i ustrajte u toleranciji - ne zbog drugih, nego zbog samih sebe.

2. Prema svima se ponašajte jednako

Preporuka stručnjaka iz područja ljudskih resursa je da sa svim kolegama održavate istu razinu prisnosti i ljubaznosti. U pristupu i načinu komunikacije nemojte raditi razliku između portira, kolege i šefa.

3. Prestanite se žaliti

Dok ste na poslu - izbjegavajte žaliti se na taj isti posao. Osim što nikada ne možete biti sigurni tko vas još čuje, jednako tako ne znate prave namjere svog sugovornika. Ukoliko se često žalite - pitanje je vremena tko će to krivo prot...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 09:09