Pozitivne strane novog zakona

Liberalizacija autotaksi prijevoza - pušu li napokon vjetrovi ordoliberalizma?

Koji su poučci teutonske socijalno-tržišne ekonomije u novom zakonu o prijevozu?
 Zeljko Puhovski / CROPIX
Koji su poučci teutonske socijalno-tržišne ekonomije u novom zakonu o prijevozu?

Novi zakon o prijevozu u cestovnom prometu donosi mnogo novina; od toga da lokalna samouprava neće više biti ta koja će određivati broj taksi licenci do toga da vozači više neće trebati polagati test poznavanja određenog područja na kojem voze. Potonji zahtjev je u današnjem vremenu bio doista suvišan jer svaki pametni telefon ima u sebi GPS uređaj što uz informacije o gužvama u realnom vremenu briše bilo kakve kompetitivne prednosti koje su imali dugogodišnji taksisti. Svatko tko zadovolji uvjete propisane zakonom moći će biti taksist, što bi trebalo povećati broj taksista kojih kronično nedostaje, posebice u sezoni. Dovoljno je samo da ima navršenu 21 godinu života te dobar ugled - da potencijalni taksist nije kažnjavan i da u zadnje dvije godine nije platio više od 25.000 kuna kazne, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 08:49