KROZ TRI SEGMENTA

Jamnica i Nestlé sklopili strateško partnerstvo za prodaju Nescafé kave u Out Of Home kanalu

Kavu inače konzumira 87 posto građana Hrvatske

Proizvodi Jamnice i Nestléa

Kavu inače konzumira 87 posto građana Hrvatske

Iz Jamnice javljaju da su s Nestléom sklopili su strateško partnerstvo za prodaju NESCAFÉ proizvoda na tržištu Hrvatske za tzv. Out Of Home kanal i to kroz tri segmenta: espresso kavu u zrnu za ugostiteljske objekte, BusinessToBusiness (B2B) samoposlužne aparate za kavu te instant cappuccino NESCAFÉ koji je lider u toj kategoriji. Ovim partnerstvom, kažu, vodeća svjetska prehrambena kompanija Nestlé novim brendom espresso kave u zrnu širi svoju prisutnost u ugostiteljstvu dok Jamnica nastavlja razvijati poslovanje i širiti portfelj u novoj kategoriji.

‘‘Jamnica je oduvijek težila razvoju, inovaciji i proširenju portfelja kako bismo zadovoljili raznolike potrebe naših potrošača te ponudili proizvode za svaku prigodu i svaki trenutak u danu. Ponosni smo što postajemo stratešk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 23:09