AMBICIOZNI PLANOVI

HUDI godišnja skupština: Novi predsjednik i novi planovi za digitalno izdavaštvo u Hrvatskoj

Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria, jednoglasno izabran za novog predsjednika HUDI-ja, a 2024. duboko u temama tehnologija oglašavanja, digitalnih pretplata, digitalnih ulaganje te AI i contenta u hrvatskim medijima

Ivan Pleše i Matej Lončarić

Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria, jednoglasno izabran za novog predsjednika HUDI-ja, a 2024. duboko u temama tehnologija oglašavanja, digitalnih pretplata, digitalnih ulaganje te AI i contenta u hrvatskim medijima

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) na redovnoj godišnjoj skupštini okupila je ključne aktere u digitalnom izdavaštvu u Hrvatskoj, članice HUDI-ja kako bi raspravili prethodne aktivnosti i postavili smjernice za buduće projekte, javljaju iz Udruge..

HUDI je vodeće strukovno udruženje koje okuplja online medije i ostale industrije koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Ciljevi HUDI-ja su oblikovati pravila i standarde na digitalnom oglašivačkom tržištu, transferirati znanja i trendove s razvijenih digitalnih tržišta na domaće kao i podignuti opću razinu stručnosti na tržištu uz dijeljenje znanja i resursa.

Jedan od najvažnijih trenutaka skupštine bio je izbor novog predsjednika Hrvatske udruge digitalnih izdavača. Nakon isteka mandata dosadašnjeg predsjednika,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 00:24