MobilityONE

Hrvatski startup ide u osvajanje tržišta koje će do 2030. vrijediti 30 milijardi dolara godišnje

Platforma MobilityONE zamišljena je kao softver u cloudu za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija

Zagreb, 061121.
Ured tvrtke Mobility One.
Marko Stojakovic, Mladen Herceg i Marko Linke iz tvrtke Mobility One.
Na fotografiji: Marko Stojakovic i Mladen Herceg

 Ivana Nobilo/Cropix
Platforma MobilityONE zamišljena je kao softver u cloudu za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija

Hrvatski tehnološki startup Make IT Easy, koji je nedavno za razvoj softverskog rješenja MobilityONE lansirao Funderbeam kampanju prikupljanja kapitala čiji je cilj bio dosegnuti 200 tisuća eura, ulazi u završnicu s izvrsnom bilancom od preko 180 tisuća do sada prikupljenih eura.

Platforma MobilityONE zamišljena je kao globalni multijezični softver u cloudu te jednostavnan i modularan alat za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima različitih kompanija. Ideja je da softver s jedne strane upravlja svim dnevnim aktivnostima povezanim s korištenjem vozila, a s druge pripadajućim budžetima i operativnim troškovima, objašnjava Marko Stojaković, izvršni direktor tvrtke zadužen za prihode.

"Izlazimo na tržište čiji je trenutačni potencijal 3 milijarde dolara godišn...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 21:52