Cijena, okus i sigurnost glavni su faktori koji utječu na kupovinu hrane kod potrošača u Europskoj uniji, pokazuje posljednje istraživanje koje je provela Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) među državama članicama EU. Glavni faktor za kupovinu su financijski troškovi, a zatim slijedi okus. Skoro polovina Europljana smatra važnom i sigurnost, a čak 41 posto njih smatra da je hrana koju kupuju sigurna.
Istraživanje je provedeno na 27.000 ispitanika iz 27 država članica Europske unije, u periodu između 21. ožujka i 20. travnja 2022. godine. Među ispitanicima je i tisuću potrošača iz Hrvatske. Cilj istraživanja bio je utvrditi kako europski potrošači biraju hranu, kakva je njihovu svijest i zabrinutost oko sigurnosti hrane te kome najviše vjeruju kada su u pitanju informac...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....