EKOLOŠKA TRANSFORMACIJA

Xiaomi uvodi mjerenje ugljičnog otiska proizvoda

‘Želimo poticati korisnike da se drže održivih parametara pri kupnji proizvoda‘
 Pau Barrena/Afp

Tehnološki div i Jedan od vodećih svjetskih proizvođača pametnih uređaja Xiaomi, objavio je da kreće u LCA, odnosno u analizu ugljičnog otiska svojih proizvoda uvodeći takvu praksu usporedo s lansiranjem najnovije Xiaomi 13 serije pametnih telefona koju je predstavio u nedjelju u nedjelju na međunarodnom tehnološkom sajmu u Barceloni . Proces metodologije razvijen je u suradnji sa znanstvenim timom iz organizacije za certificiranje, istraživanje i prikupljanje podataka o ugljičnom otisku koja djeluje pod okriljem National Geographica.

"Status mlade i globalno priznate korporacije usadio nam je uvjerenje da se ekološka transformacija ne događa preko noći. Da bi do nje došlo prvo treba postojati svijest koju smo mi razvili i sada ćemo je popularizirati i razvijati postupnim koracima. Želimo poticati korisnike da se drže održivih parametara pri kupnji proizvoda. I ne samo naših proizvoda. Općenito je važno odabrati zeleni prijevoz, reciklirati otpad i štedjeti energiju. Ne smijemo čekati da situacija postane neodrživa. Samo odgovornim ponašanjem možemo sačuvati planet”, kazao je Lei Jun, osnivač i predsjednik uprave Xiaomi grupe.

Inače, LCA pristup označava sustavnu analizu utjecaja određenog proizvoda ili usluge na okoliš tijekom njihovog životnog ciklusa. Analiza uključuje mjerenje stakleničkih plinova od trenutka vađenja sirovina, procesa proizvodnje, distribucije, upotrebe pa sve do konačnog odlaganja ili skladištenja proizvoda. Primjerice, mjerenje za Xiaomi 13 Pro polučilo je rezultat od 62.8 kg CO2e, a provedeno je u skladu s PAS2050, međunarodnim standardom za izračunavanje utjecaja ugljičnog otiska na okoliš.

“Posvećeni smo ovom projektu i vrijednim informacijama koje dobivamo istraživanjem, a sve kako bismo unaprijedili donošenje odluka te dali prioritet globalnoj održivost. Ova nam je inicijativa osigurala jasan smjer u kojem trebamo razvijati naše buduće poslovanje. S implementacijom LCA sustava Xiaomi je učinio konačan iskorak ka postizanju globalnih ciljeva održivog razvoja ali i osnažio misiju o ekološkoj osviještenosti koja donosi benefit potrošačima i cijelom planetu ”, istaknuli su iz Xiaomija.

Xiaomi je jedna od vodećih svjetskih kompanija za proizvodnju pametnih telefona. Tržišni udio tvrtke u isporukama pametnih telefona u prvom tromjesečju 2022. svrstava Xiaomi na treće mjesto u svijetu. Tvrtka je također uspostavila vodeću svjetsku potrošačku platformu AIoT sa više od 478 milijuna pametnih uređaja povezanih na svoju platformu do 31. ožujka 2022. Xiaomi proizvodi prisutni su u više od 100 zemalja i regija širom svijeta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 14:01