SERVIS ADSCANNER

Velika inovacija hrvatskog startupa: ‘Naš Apollo precizno predviđa kada će netko gledati na TV-u određeni program‘

Tek su lansirali svoj sustav umjetne inteligencije, a u Njemačkoj ga već koriste Vodafone i Ford

Ilustracija

 Sebastian Kahnert/Dpa Picture-alliance Via Afp
Tek su lansirali svoj sustav umjetne inteligencije, a u Njemačkoj ga već koriste Vodafone i Ford

AdScanner, jedan od 30 najvećih hrvatskih startupa, čije usluge analitike TV oglašavanja koriste TikTok, L‘Oreal i Coca-Cola, lansirao je Apollo. Riječ je o servisu umjetne inteligencije (AI) preko kojeg se oglasne kampanje na televiziji mogu planirati na isti način kao i one preko Googlea i Facebooka.

Prema podacima Statiste, globalno tržište televizijskog oglašavanja lani je premašilo vrijednost od 300 milijardi dolara. Kad se iz toga isključe Netflix, YouTube, TikTok i slični igrači, ostaje više od sto milijardi dolara vrijednosti oglasa koji se prikazuju na klasičnim televizijama. To je tržište koje AdScanner želi digitalizirati s Apollom i za to je dosad prikupio 10 milijuna dolara investicija.

Kristian Ćurković, suosnivač i managing partner AdScannera, kaže da s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 21:08