Sezona 2024., barem kad je u pitanju booking, 30 je posto jača nego u istom razdoblju prošle godine, a najveći rast trenutačno se ostvaruje na azijskom tržištu, konkretno Koreji, Japanu, Kini i ostatku Južne Azije, poručili su iz turoperatera Uniline na predstavljanju rezultata grupe.
Kako je kazao Ivan Rukavina, direktor prodaje Unilinea, tvrtka je na scenu stupila optimistično i agresivno, posebno nakon što je grupacija u 2023. godini ostvarila promet na razini 55 milijuna eura te dobit od 2,6 milijuna, što je rast od 29, odnosno 40 posto u 2023. godini.
Rukavina je napomenuo kako je kompanija u segmentu incoming turizma za 2024. uspjela više-manje zadržati prošlogodišnje cijene, iako je to bilo poprilično izazovno, ponajviše zbog činjenice da hotelijeri koji posluju u Hrvats...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....