Do kraja iduće godine, ako se nastavi ovakvim tempom, iz hrvatskih brodogradilišta, zahvaljujući posredovanju šibenske tvrtke CroNoMar, isporučit će se 200. brod na zahtjevno svjetsko tržište marikulture. Većinom je riječ o aluminijskim jednotrupcima i katamaranima, a posljednjih godina sve se više radi o brodovima na hibridni pogon.
Za iduću godinu već je ugovoreno osam brodova i u tijeku su pregovori o novim narudžbama.To su radni brodovi dužine od deset do 25 metara, širine od sedam do 12 metara te prosječne težine veće od 35 tona.
Radne, ribarske i servisne brodove koji se grade u Hrvatskoj karakterizira brzina s obzirom na uobičajene karakteristike, odlična tehničko-tehnološka opremljenost te prilagođenost tegljenju, kao i rukovanju sidrenju, što je omogućilo znača...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....