Rebrendiranje

Taxify objavio promjenu imena u Bolt i novi logo brenda

Uzevši u obzir širu viziju tvrtke, rebrendiranje koje obuhvaća novo ime i logo je logičan potez
 Bolt

Taxify, vodeća europska platforma za prijevoz na zahtjev, danas je objavila promjenu imena u Bolt i novi logo brenda. Uzevši u obzir širu viziju tvrtke, rebrendiranje koje obuhvaća novo ime i logo je logičan potez.

“Taxify je pokrenut prije pet godina kao dispečerska usluga za taksije s misijom da gradski prijevoz učini pristupačnijim i jeftinijim. Tijekom ostvarivanja napretka primijetili smo da smo počeli prerastati ono što je predstavljao naš brend, uključujući i ime. S obzirom na našu ambiciju i želju da riješimo probleme prijevoza na višoj razini, želimo da brend bude odraz budućnosti tvrtke, a ne njene prošlosti.“, izjavio je Markus Villig, osnivač i predsjednik Uprave Bolta.

Tvrtka je htjela ime koje predstavlja brzu i pouzdanu mobilnost u širem kontekstu. Bolt (munja na hrvatskom) predstavlja dinamiku, brzinu i elektrificirano kretanje te u tom smislu savršeno predstavlja viziju tvrtke.

„Novo ime Bolt predstavlja brzo i jednostavno kretanje – upravo takvo bi iskustvo tijekom kretanja gradom trebalo biti, bez obzira radi li se o automobilu, skuteru ili javnom prijevozu. Uz to, naglašava naše vjerovanje da će budućnost prometa biti električna.“, dodao je Villig.

Ova estonska tvrtka sada ima više od 25 milijuna korisnika u više od 30 zemalja i postala je vodeća u Europi i Africi. Također, bila je prva tvrtka koja je uvela zajedničko dijeljenje vožnji i električnih skutera unutar iste aplikacije te trenutno radi na proširenju usluge dijeljenja električnih skutera u nekoliko europskih gradova.

Novi brend će u nadolazećim tjednima biti postepeno uveden na svim tržištima na kojima je prisutan. Vozači i putnici ne moraju preuzimati novu aplikaciju jer će se već instalirana aplikacija Taxify sama ažurirati na novu verziju – aplikaciju Bolt.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 19:33