U Solani Nin posljednjih su se mjeseci zbog slabe turističke sezone, a pogotovo zbog pada organiziranog turizma još više fokusirali na industrijske kupce i inozemna tržišta. Upravo ovih dana ekološka sol i cvijet soli Solane Nin probile su se na police trgovačkih lanaca u Sloveniji. Nalaze se na policama slovenskog Mercatora, Spara i Hofera.
- Isporučili smo prve količine najzastupljenijim lancima na slovenskom tržištu. Vidjet ćemo kako će se posao razvijati jer nam je na slovenskom tržištu velika konkurencija Piranska solana. Riječ je o kvalitetnoj tvrtki koja ima svoje prodajne objekte i velike marketinške budžete. Jak su igrač na domaćem tržištu, pa ako opstanemo i mi uz njih na policama trgovačkih lanaca u Sloveniji, to će biti dobro za nas, a ako ne uspijemo, znamo da smo barem pokušali - objašnjava Sanja Stamenić Oštrić, direktorica marketinga i razvoja poslovanja Solane Nin.
Pad turizma
Sanja Stamenić Oštrić kaže da je ova turistička sezona u Solani Nin podbacila.
- U segmentu turizma pali smo 50 posto. Najveći je bio podbačaj u predsezoni i posezoni jer nam nedostaju skupine turista s kruzera, posjeti školske djece, grupe umirovljenika te organizirani agencijski posjeti. Pad u glavnom dijelu sezone iznosio je oko 20 posto. Pad turizma osjetili smo u prodaji naših proizvoda u suvenirnicama i duty free shopovima u svim turističkim mjestima u Hrvatskoj. Na tim smo projektima puno radili posljednjih godina i imali smo odlične rezultate. Zbog toga smo se više okrenuli industriji i izvozu - pojašnjava Stamenić Oštrić.
Otkazan festival
Prodaja na samoj lokaciji, gdje se uz trgovinu nalazi Muzej soli, značajan je kanal prodaje Solane. - Imali smo uspješne Dane otvorenih vrata Solane Nin. No, našu najposjećeniju manifestaciju, Festival soli, nismo ove godine organizirali zbog epidemioloških razloga - kaže naša sugovornica.
U ovom trenutku proizvodi Solane Nin na dvadeset su tržišta.
- Ove smo godine našu ekološku sol prodali i na tržištima SAD-a i Njemačke, gdje smo za veće kupce počeli proizvoditi robne marke. Pokušavamo se ozbiljnije probiti i u Češkoj i Mađarskoj - otkriva Stamenić Oštrić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....