Zimski turizam

Promotivna kampanja za ovogodišnji Advent puštena je u čak osam europskih zemalja

Promotivna se adventska ponuda hrvatskih destinacija na kontinentu, obali, ali i na otocima
Svečano otvorenje Adventa na Zrinjevcu
 Damjan Tadić / CROPIX

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na osam europskih tržišta provodi kampanju usredotočenu na promociju Adventa kao jednog od ključnih motiva dolaska u Hrvatsku u zimskom razdoblju, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine na tržištima Austrije, Švicarske, Italije, Njemačke, Slovenije, Francuske, Mađarske i Velike Britanije, a putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, displaya te YouTube oglašavanja.

Promotivna kampanja, putem pripremljenih vizuala, komunicira adventsku ponudu hrvatskih destinacija na kontinentu, obali, ali i na otocima, navode iz HTZ-a.

"Kampanja krajnjeg korisnika vodi na vrlo posjećenu web stranicu HTZ-a "Croatia Feeds", gdje se promovira adventska ponuda, od nagrađivanih božićnih sajmova do prekrasnih slavlja uz more. Osim Adventa u Zagrebu, koji je tri godine zaredom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, kampanja promovira adventska događanja u Čazmi, Đakovu, Osijeku, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Šibeniku, Makarskoj, Hvaru, Opatiji, Rabu, Lošinju, Rijeci, Varaždinu, Mariji Bistrici, itd.", ističu iz HTZ-a.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je izrazio zadovoljstvo jer je tijekom posezone kontinuirano zadržan rast turističkog prometa.

"Trendovi pokazuju da su hrvatske destinacije sve traženije tijekom zimskih mjeseci što je rezultat kreiranja bogate i kvalitetne destinacijske ponude koja uključuje zanimljive adventske programe. Vjerujemo kako će i ova kreativna kampanja na osam svjetskih tržišta pozitivno utjecati na turističke rezultate tijekom prosinca, odnosno kako ćemo s njom zaokružiti ovu vrlo uspješnu turističku godinu", poručuje Staničić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 01:36