Britanski DS Smith koji je vlasnik Belišća i tvrtke Kaplast iz Vojnića preliminarno je izvijestio o dobrim rezultatima u trećem fiskalnom tromjesečju zahvaljujući blagdanima i pojačanoj kupnji putem interneta.
U tom kvartalu zaključno sa siječnjem obujam prodaje ambalaže od valovitog kartona pojačan je u odnosu na prethodna tri mjeseca, a očekivani dobri rezultati u božićnom razdoblju nastavljaju se i u 2021. godini.
"Vidimo sjajnu potražnju za našim održivim proizvodima i rješenjima za pakiranje u sektoru robe široke potrošnje i internetske trgovine, pa nastavljamo ulagati u rast na tim područjima", rekao je izvršni direktor Miles Roberts.
Najbolje je rezultate DS Smith zabilježio u sjevernoj Europi i Sjevernoj Americi, oslonjene na kontinuirani snažan rast u poslovanju s "najvećim klijentima". Veliki klijenti DS Smitha uključuju Amazon, Nestle i Unilever, a procvat internetske trgovine preusmjerio je fokus na kompanije koje prodaju robu putem interneta, jer puno troše na ambalažni materijal kako bi naručeni proizvodi bili isporučeni sigurno i bez oštećenja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....