Nakon višegodišnjeg traženja autobusnih prijevoznika da se njihov prijevoz unutar županija proglasi javnom uslugom koja se potpomaže iz proračuna, Vlada je s prošlotjedne sjednice u Sabor poslala pripadajući prijedlog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu kojim se uređuje i to pitanje.
Vlada, među ostalim, predlaže da se županije zakonom obvežu na sudjelovanje u financiranju javnog prijevoza. Budući da je slanje spomenutog zakona u Sabor po hitnoj proceduri tražilo i Gospodarsko-socijalno vijeće, moglo bi se pomisliti da smo nadomak rješenja ovog problema.
No, kako doznajemo od predsjednika Koordinacije unutarnjeg javnog linijskog prijevoza Hrvatske udruge poslodavaca Hrvoja Meštrovića, spomenuti zakonski prijedlog samo je "korak prema rješenju problema".
- Samim izmjenama zakona taj posao nije završen, on operativno tek treba početi. Zabrinjava nas vrijeme koje ti procesi zahtijevaju jer prijevoznici i njihovi radnici vremena niti resursa više nemaju - ističe Meštrović i dodaje da županije još ne pristupaju pripremama za sklapanje višegodišnjih ugovora o javnom prijevozu.
Jedna od posljedica odugovlačenja s uvođenjem javne usluge, navodi Meštrović, odlazak je vozača iz privatnih tvrtki koje održavaju javne linije u tvrtke koje im mogu ponuditi veće plaće i manju neizvjesnost budućih primanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....