POZITIVAN SMJER

Potrošački optimizam nastavio rast i u travnju, najviše ga potiče stanje na tržištu rada

Indeks očekivanja potrošača povećan je na mjesečnoj razini za 7,7 bodova

Kupac u trgovini u Villefranche-sur-Saone, u središnjoj Francuskoj

 Jeff Pachoud/Afp
Indeks očekivanja potrošača povećan je na mjesečnoj razini za 7,7 bodova

Optimizam potrošača u pogledu ekonomskih očekivanja nastavio se povećavati u travnju, nekoliko mjeseci zaredom, što se pripisuje otpornosti gospodarstva na dosadašnje šokove i dobrim trendovima na tržištu rada. Anketu o pouzdanju potrošača HNB provodi na mjesečnoj razini i ispituje mišljenja potrošača o ekonomskim pojavama s kojima se svakodnevno susreću kao i očekivanja u pogledu budućih kretanja u njihovom kućanstvu i ekonomiji. U odnosu na travanj prethodne godine, indeksi pouzdanja i očekivanja bilježe rast treći mjesec zaredom, dok je indeks raspoloženja ostao nepromijenjen na godišnjoj razini, čime je prekinut trend pogoršanja koji je trajao od ožujka 2022.

Indeks pouzdanja potrošača (IPP) u travnju je porastao na negativnih 18,4 boda, za četiri boda u od...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 05:32