A1 Hrvatska u 2021. ostvario je rast prihoda od 5,6 posto na 452 milijuna eura što je 3,2 milijarde kuna, stoji u financijskom izvješću Telekoma Austrije. Operativna dobit operatera porasla je 8,6 posto na 155,7 milijuna eura ili 1,18 milijardi kuna.
U A1 navode da uz povratak posjetitelja u roamingu, rast je rezultat potražnje za njihovom konvergentnom MOZAIK ponudom, ulaganja u premium TV sadržaj poput sportskih Arena kanala, nastavka uspješne prodaje Homebox usluge, kao i novih servisa poput glazbenog A1 Xplore music by Deezer.
- Značajne investicije u radiofrekvencijski spektar za 5G mrežu, izgradnja mobilne i fiksne infrastrukture te novog podatkovnog centra, generirali su 93,7 posto viša ulaganja, odnosno 96,1 milijuna eura ili 725 milijuna kuna - navode u A1 Hrvatska.
Dodaju da se u 2021. primijetio oporavak gospodarstva nakon pandemijske 2020. što se odrazilo na dinamiku telekomunikacijskog sektora. Posebno naglašavaju da je porast broja posjetitelja u roamingu tijekom turističke sezone bio iznad svih očekivanja.
- Unatoč pritisku rastuće inflacije i poremećaja lanaca opskrbe te porasta cijena sirovina i čipova, A1 Hrvatska zabilježila je pozitivne financijske rezultate uz iznimna ulaganja - tumače u A1.
Broj mobilnih korisnika porastao je 2,8 posto uz povećanje broja mobilnih pretplatnika za 6,2% i smanjenje broja korisnika na bonove za 2,6 posto. A1 navodi da porast mobilne baze prati i porast prosječnog prihoda po korisniku (ARPU) od 3,4 posto na 10,6 eura ili prosječno 80 kuna mjesečno.
U segmentu fiksnih usluga ukupni broj linija A1 Hrvatska je 2,1 posto viši zahvaljujući rastu širokopojasnih linija za 6,6 posto. Navode da su u desetak gradova blizu ukupnoj pokrivenosti od 600.000 kućanstava s najmodernijem širokopojasnim pristupom.
Prosječni prihod po priključku (ARPL) iznosi 32 eura ili 242 kune, što je 1,4 posto više nego godinu prije.
Goran Manestar, član Uprave i glavni direktor za financije A1 Hrvatska kaže da su dobri poslovni rezultati potvrda održive poslovne strategije koja se najviše odražava u razumijevanju potreba privatnih i poslovnih korisnika, pametnim uštedama i značajnim investicijama u ključnu infrastrukturu i razvoj usluga.
- Pred nama je teško razdoblje gotovo galopirajuće inflacije i porasta cijena energenata što će sigurno utjecati u većoj mjeri na poslovanje u narednom razdoblju. Nastavila se i kriza lanaca opskrbe, kao i porast cijena ključnih sirovina i čipova. No, unatoč svemu A1 Hrvatska ostaje fokusirana na omogućavanje najboljeg korisničkog iskustva i pouzdan partner gospodarstvu prema boljoj digitalnoj budućnosti - zaključuje Manestar.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....