Belgijsko-brazilski pivarski div AB InBev izvijestio je u srijedu o većem obujmu prodaje vodećih brendova Budweiser, Stella Artois i Corona u prva tri ovogodišnja mjeseca, ali mu je neto dobit blago smanjena zbog troškova poreza.
- Naši svjetski brendovi ponovo su ostvarili solidne rezultate, uz rast prihoda za 7,9 posto na globalnoj razini i za 12,2 posto izvan matičnih tržišta - izvijestila je tvrtka ističući da se brendovi obično u inozemstvu prodaju po višoj cijeni.
Ukupni prihodi porasli su 4,7 posto, na 13,1 milijardu dolara. Porasli su i prihodi od prodaje po litri podupirući rast dobiti prije poreza, kamata, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) za 6,6 posto, na nešto manje od pet milijardi dolara.
Neto dobit smanjena je pak jedan posto, na 1,44 milijarde dolara, budući da su troškovi poreza u SAD-u poskočili više od 50 posto, na 673 milijuna dolara, zbog prilagodbe vrijednosti financijskih proizvoda za zaštitu od rizika i promjene u knjiženju pojedinih poreznih odbitaka.
- U drugom tromjesečju veselimo se prilikama koje donosi Svjetsko prvenstvo u nogometu s Budweiserom kao globalnim sponzorom - poručuju iz AB InBev-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....