Kriza

Pandemija prepolovila tromjesečne prihode omiljenog lanca trgovina odjećom

Zbog pandemije je sredinom travnja zatvoreno bilo oko 80 posto H&M-ovih trgovina
H&M je u Stockholmu uveo novi model poslovanja koji će, nakon testiranja, proširiti i na druga tržišta
 Hennes & Mauritz Press

Švedski lanac trgovina odjećom H&M preliminarno je u ponedjeljak izvijestio da su mu prihodi u drugom fiskalnom tromjesečju prepolovljeni u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje zbog mjera suzbijanja pandemije koronavirusa.

U tromjesečnom razdoblju zaključno sa svibnjem neto prihodi drugog lanca trgovina odjećom u svijetu smanjeni su 50 posto, na 28,7 milijardi švedskih kruna (273 milijuna eura). Isti postotni pad zabilježili su i iskazani u lokalnim valutama.

Zbog pandemije je sredinom travnja zatvoreno bilo oko 80 posto H&M-ovih trgovina. U takvim je uvjetima prodaja putem Interneta poskočila 36 posto. Iskazana u lokalnim valutama, uvećana je za trećinu.

H&M je u međuvremenu počeo postupno otvarati fizičke trgovine pa ih je sada otvoreno već nešto više od 80 posto. Prodaja putem Interneta otvorena je na 48 od ukupno 51 tržišta na kojima je švedska kompanija prisutna.

Cjelovito poslovno izvješće za drugo fiskalno tromjesečje bit će objavljeno 26. lipnja a H&M je još u travnju najavio da očekuje prvi gubitak u više desetljeća. Danas su preliminarno izvijestili i da su im prihodi iskazani u lokalnoj valuti u prvih 13 dana lipnja pali 30 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 18:13