Nakon prošlogodišnjeg jubilarnog izdanja dodjele najvažnije digitalne nagrade u regiji, ove godine organizacijski tim SoMo Borca powered by Httpool priprema brojne novosti. Najveća među njima je to da je suorganizator ovogodišnjeg izdanja Hrvatsko društvo digitalnih izdavača (HUDI) te da će se SoMo Borac po prvi puta održati u formi cjelodnevne konferencije.
Na ovogodišnjem programu, koji se održava 17. studenog, domaći i inozemni stručnjaci dijelit će svoje znanje s ciljem pozicioniranja i razvoja struke u regiji. Nakon toga slijedi dobro znani party za koji su uvjereni da će opravdati titulu najboljeg u gradu.
Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac, ne sumnja da će ovo biti veliki korak prema napretku digitalne struke u regiji.
- Prošle smo godine srušili rekorde s prijavama, interesom i posjećenošću naše dodjele i partyja. To nam je dalo vjetar u leđa da ove godine postavimo još više ciljeve, kako u sadržajnom, tako i iskustvenom i edukativnom smislu - poručuje Vrdoljak Ličina
Suorganizator HUDI je vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Nekoliko je njihovih ključnih ciljeva - oblikovati pravila i standarde na digitalnom oglašivačkom tržištu, prenijeti znanja i trendove s razvijenih digitalnih tržišta na domaće te podići opću razinu znanja i stručnosti na tržištu uz dijeljenje znanja i resursa među zajednicom. Upravo su ove vizije dovele do suradnje sa SoMo Borcem powered by Httpool.
Ozren Kronja, izvršni direktor Hrvatske udruge digitalnih izdavača, poručio je da se iznimno vesele suradnji.
- Kao vodeće strukovno udruženje doprinijeti ćemo SoMo Borcu s ogromnim digitalnim sadržajem, znanjem i stručnosti. Istovremeno nam je ovo izazov jer prvi put ostvarujemo ovako važnu suradnju i želimo opravdati povjerenje koje smo dobili. Vjerujem da ćemo zajedničkim snagama i znanjem zaista i doprinijeti razvoju struke - poručuje Kronja.
Osim novog izdanja konferencije, ovogodišnja dodjela nagrada sadržavat će i nove kategorije. Kategorija "Best Digital OOH" obuhvatit će formate koji prijašnjih godina nisu mogli sudjelovati u natjecanju za ovo važno priznanje struke, a novost je i kategorija TikTok koji je već dobro poznat alat mnogih tvrtki za stvaranje dodatne vidljivosti i komuniciranje ključnih poruka.
I ove je godine glavni sponzor Httpool by Aleph koji SoMo Borac vidi kao jedan od najvećih i najrelevantnijih digitalnih marketinških događanja u regiji te samim time i centralno mjesto za razmjenu znanja, najnovijih trendova te primjera dobre prakse iz kojih svi mogu učiti.
- Httpool je, s druge strane, aktivan dionik digitalnog ekosustava, te kao zastupnik vodećih digitalnih medijskih platformi poput Twittera, Mete, Spotifya, Snapchata i Digital Turbinea želimo nastaviti razvijati svijest o važnosti visokih standarda performance marketinga u regiji - kaže Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice Httpool by Aleph, dodajući kako se podrška SoMo Borcu prirodno uklapa u misiju tvrtke – edukaciju globalnog tržišta u digitalnom marketingu na društvenim mrežama.
Do 9. lipnja traje i posebna ponuda cijene ulaznica za konferenciju, dodjelu i party.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....