Od 20. rujna ove godine Zalando SE bit će dio burzovnog indeksa DAX (Deutsche Aktienindex). Odluku je objavio Qontigo’s global index provider STOXX Ltd, priopćili su u ponedjeljak iz Zolanda. DAX je najvažniji indeks na njemačkom tržištu dionica te obuhvaća najveće izlistane kompanije u Njemačkoj. Zalando je od 2015. godine uključen u indeks MDAX, a njemačkom blue chip indeksu DAX će se pridružiti 13 godina nakon osnivanja.
“Ponosimo se onime što je Zalandov tim stvorio u proteklom desetljeću. Narasli smo od startupa koji je prodavao japanke iz podruma do paneuropske platforme s oko 45 milijuna kupaca. No još veće prilike su tek pred nama.”, izjavio je Suosnivač Zalanda i jedan od CEO-a Robert Gentz
“Naš je uspjeh duboko utkan u kulturu Zalanda koja se bazira na povjerenju, transparentnosti i poduzetništvu,” rekao je suosnivač i jedan od CEO-a David Schneider. “Snažan fokus na kupca i bliska partnerstva osnovni su sastojci našega uspjeha. Kontinuirano ispitujemo i unapređujemo nove ideje kako bismo oslobodili kolektivni potencijal modne industrije”, ističe se u priopćenju.
Osnovan 2008. u Berlinu, Zalando je od svog IPO-a dosljedno ostvarivao snažan i profitabilan rast te od 2014. do 2020. godine učetverostručio svoje poslovanje. Danas je Zalando modni trgovac i uslužna platforma koja povezuje oko 45 milijuna aktivnih korisnika s više od 4.500 brendova i partnera. Zalando primjenjuje platformsku strategiju kako bi postigao rast i unaprijedio digitalizaciju u industriji
Zalando će zadržati svoj fokus na rast s ciljem dosizanja bruto volumena robe (Gross Merchandise Volume - GMV) u iznosu od više od 30 milijardi eura do 2025. Dugoročno gledajući, kompanija cilja na više od 10 % od ukupno 450 milijardu eura vrijednog europskog tržišta mode, zaključuje se u priopćenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....