Tehnologija nije ispunila obećanje. Ono što je prije nekoliko godina bilo tehnološki novitet koji pojednostavljuje stvari, danas je sve sličnije uslugama s kojima su se natjecali i koje su predstavljali kao zastarjele i nepotrebno komplicirane. Business Insider piše kako su streaming servisi poput Netflixa i Disneya podigli svoje cijene, sve je više oglasa, a ponuda koju pokrivaju razni paketi gotovo je jednako zbunjujuća kao starije verzije sadržaja na zahtjev poput kabelske televizije.
Amazon Prime Video trenutno košta devet dolara i nema reklama (osim kada se prikazuju utakmice), ali Amazon raspravlja o verziji usluge koja će biti podržana oglasima. Ipak, teško da će i ta opcija biti potpuno besplatna za korisnike. Streaming servisi obećavali su da će biti bolji i jeftiniji, no danas više nije tako. Posebno za one koji žele potpuno izbjeći reklame jer je tada usluga još skuplja.
Financial Times je nedavno izvijestio da će košarica vrhunskih američkih streaming usluga ove jeseni koštati 87 dolara mjesečno, u usporedbi sa 73 dolara prije godinu dana. Za usporedbu, prosječni paket kabelske televizije košta 83 dolara mjesečno.
Sličan trend zabilježen je i kod taksi prijevoza. Uberove cijene veće su nego ikad prije te se ne razlikuju mnogo od "klasičnih" taksi prijevoznika. Nekoliko je razloga - novi propisi, sporovi s vozačima oko plaža i nedavni pritisak investitora da se poveća profitabilnost.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....