Ikea po prvi put otvara novi dućana u indijskom gradu Hyderabardu. Trgovina je prilagođena velikom broju posjetitelja i prostire se na 37.000 kvadratnih metara, kako prenosi CNN.
John Achillea, menadžer Ikeinog dućana u St. Louisu u Missouri, očekuje da će nova trgovina u Hyderabadu imati 7 milijuna posjetitelja godišnje.
- Imamo veća ulazna vrata i šire ulaze. - kazao je Achillea.
Švedski gigant namještaja već se skoro 30 godina pokušava probiti na indijsko tržište. Do sada im je najveći problem stvarala donedavna vladina odredba o zabrani stranih investicija. Nakon što su 2016. te restrikcije ublažene i indijsko tržište otvorilo svoja vrata stranim investitorima, Ikei se otvorila mogućnost nastupa u državi koja prema zadnjim procjenama UN-a ima 1.354.051.854 stanovnika, a koja bi do 2030. godine mogla preteći Kinu kao najmnogoljudnija država svijeta.
U nadolazećim godinama kompanije planira otvaranje trgovina u Mumbaiju, Bangaloreu i New Delhiju, a do 2025. planira otvoriti svoje poslovnice u još 25 gradova.
- Najuzbudljivija stvar kod Indije je činjenica da nam je ona potpuno novo i nedovoljno poznato tržište. Očekujemo da ćemo u procesu naučiti puno o njihovim potrošačkim navikama, na koji način kupuju te što ih najviše privlači - kazao je Achillea.
Ikein tim, posljednjih nekoliko godina proveo je u upoznavanju i obilasku stotina indijskih obitelji, a sve s ciljem što bolje pripreme svoje ponude.
Najveći izazov bio je odrediti cijenu s obzirom na činjenicu da je njihova prosječna godišnja plaća oko 2000 dolara.
- U smislu dostupnosti, Indija je možda jedan od najtežih tržišta s kojim smo se do sada susreli. - istaknuo je Achillea.
Nova trgovina u Hyderabadu imat će tisuće proizvoda čija će cijena biti manja od 300 rupija, što je otprilike 4,50 dolara, ali i proizvode koji će koštati manje od 1 dolara.
Kako to biva, u svakom Ikeinom dućanu, indijska inačica također će imati restoran s 1000 sjedećih mjesta. U restoranu će se posluživati tradicionalna indijska hrana, ali dobro poznati švedski losos, te pileća i vegetarijanska varijanta Ikeinih mesnih okruglica.
Ikea također planira širenje svoje online prodaje prema indijskom tržištu kako bi uhvatili korak s brzorastućim indijskim e-prodajom.
Iako će se neki od Indijaca po prvi put susresti s ovim poznati švedskim brendom, Archila ističe kako već postoji dio stanovništva, posebno onaj viši sloj, koji je dobro upoznat s njihovim brendom.
- Ljudi koji su već upoznati s Ikeom ne mogu dočekati naš dolazak - kazao je Achillea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....