Izvoz sokova u Ameriku

‘Najlogičnija strategija za osvajanje SAD-a bila bi akvizicija lokalne tvornice‘

Juicy je međunarodni brend i zato mislimo da je došlo vrijeme da napravimo ozbiljnu strategiju izlaska na američko tržište, kaže vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe
Marry Eliot Anderholt, Robert Anderholt, Boris Marjanović, Johan Robert Moolenaar
Juicy je međunarodni brend i zato mislimo da je došlo vrijeme da napravimo ozbiljnu strategiju izlaska na američko tržište, kaže vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe

Tvornicu Juicy sokova u Kreševu posjetili su jučer John Robert Moolenaar i Robert Aderholt, američki kongresmeni koji su u posjetu Bosni i Hercegovini.

- Posljednjih šest godina Stanić Beverages velik je dio svojih resursa usmjerio na jačanje izvozne strategije. Hrvatska, Bosna i Hercegovina i ostatak regije i dalje su naša glavna tržišta, no svjesni smo da snažnog iskoraka u povećanju proizvodnje nema bez novih tržišta - istaknuo je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe.

Podsjetio je da se Stanić grupa prvo okrenula Bliskom istoku kao lukrativnoj regiji zbog velike konzumacije bezalkoholnih pića te da su ostvarili izvrsne rezultate preko tamošnjih partnera. Zatim su počeli jačati izvozne napore prema europskom tržištu, no "svjesni smo velike konkurenci...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 14:00