Najveća IT kompanija u Hrvatskoj lani je imala rekordan prihod. M SAN je 2021. završio s rastom prihoda od 1,79 posto na 2,74 milijarde kuna. Neto dobit kompanije udvostručila se na 45,1 milijun kuna.
Osim zbog dobrih rezultata izvješće je zanimljivo i zbog činjenice da ga investitori nisu očekivali. Naime, MSAN nije obveznik javnog objavljivanja tromjesečnih izvještaja, među inim, i zato što njegove dionice nisu izlistane na Zagrebačkoj burzi. No, s obzirom na to da je kompanija najavila da u idućih nekoliko godina planira na burzu ne čudi da želi povećati transparentnost svog poslovnog izvješćivanja.
- Mi smo dosad izvještavali kreditne institucije, osiguravajuća društva te dobavljače o ostvarenim tromjesečnim rezultatima u formi bilance i računa dobiti i gubitka, a namjera nam je zadržati postojeći nivo transparentnosti prema prije navedenim partnerima te s ciljem izbjegavanja asimetričnosti informacija među investicijskom javnosti, odlučili smo objaviti jednaki opseg financijskih informacija i općoj javnosti - pojašnjavaju u MSAN-u.
Kompanije je sredinom prošle godine predstavila svoju prvu korporativnu obveznicu od 200 milijuna kuna. MSAN je to učinio uz podršku tri najveće banke u Hrvatskoj - Zabe, PBZ-a i Erstea te dva velika odvjetnička društva - Šavorić & Partneri i Mišković & Mišković.
Trenutačno je jedini vlasnik MSAN-a Stipo Matić, jedan od najbogatijih ljudi u Hrvatskoj, a tvrtku od kraja 2008. kao predsjednik uprave vodi Miroslav Huzjak.
- Srednjoročni plan društava je izlazak na IPO, rade se potrebne pripreme u tom smjeru, a uspješno izdanje korporativnih obveznica M SAN grupe je jedan od ciljeva koji smo ostvarili na tom putu - potvrdio nam je lani Huzjak.
Inače, MSAN na burzu želi i zbog velikih razvojnih planova. Unutar kompanije razvijen je vlastiti brend Vivax, koji se pokazao iznimno uspješnim. MSAN je stoga želi razvijati još vlastitih proizvoda pod svojim krovom, među inim, želi izgraditi vlastitu tvornicu bicikala i romobila, a želi proizvoditi i električne automobile ne skuplje od 5000 dolara.
- Mi se ne možemo izravno uspoređivati s Rimcem koji proizvodi vrhunske električne automobile namijenjene vrlo malo broju zahtjevnih korisnika koji si to mogu priuštiti, ali slično je i s električnim biciklima, fokus M SAN grupe je na razvoju proizvoda koji su dostupni svakom korisniku - komentirao je lani predsjednik uprave MSAN grupe Miroslav Huzjak.