PR agencija ART RedaktionsTeam iz Salzburga, koju već godinama angažira istarska Turistička zajednica proglašena je nedavno među više od 320 konkurenata iz Njemačke, Švicarske i Austrije, kao jedna od 10 najboljih turističkih PR agencija u zemljama njemačkog govornog područja na turističkoj burzi ITB u Berlinu. Riječ je o PR agenciji koja pruža podršku renomiranim hotelskim i destinacijskim klijentima pri novinarskom radu u Njemačkoj, Švicarskoj i Austriji. Tu su i suradnje s hotelima poput Genießerhotels & -restaurants ili Romantik Hotels sa sjedištem u Frankfurtu, ali i s austrijskim vrhunskim kuharima europskog elitnog udruženja Jeunes Restaurateurs.
Dobar glas na međunarodnoj razini ART je stekao iznimno uspješnim djelovanjem za Istru. Prije više od 20 godina je po nalogu TZ-a Istre u potpunosti repozicioniran imidž intenzivnim novinarskim radom, koncepcionalnim projektima i putem raznih događanja. Istra ne samo da je kulinarski postala jednom od najboljih i najzanimljivijih destinacija Europe nego i shooting-starom među svjetskim destinacijama za putovanja, priopćuju iz Turističke zajednice Istre.
Trenutno ART RedaktionsTeam i direktor TZ-a Istre Denis Ivošević rade na različitim projektima, od posebnog istarskog izdanja legendarnog časopisa MERIAN do planiranih televizijskih reportaža i priprema za sezonu 2021. koja lagano, ali sigurno kroči prema stazama uspjeha.
- Ovo je veliko priznanje našoj PR agenciji, a indirektno i Istri kao turističkoj destinaciji. Doživljavamo ga kao jedno veliko strateško partnerstvo, gotovo na razini onog kojeg imamo sa FC Bayern Muenchenom ili BMW-om. Izuzetno smo ponosni na našeg dugogodišnjeg partnera koji je u ovom razdoblju od 20 godina naše suradnje definitivno značajno utjecao na repozicioniranje destinacije Istre u Austriji i Njemačkoj. To nije bio ni lak ni jednostavan ni brz proces, ali smo uz pomoć našeg partnera uspjeli promijeniti sliku destinacije Istre u očima mnogobrojnih Austrijanaca i Nijemaca. To se najbolje može uočiti posljednjih 10 godina i to u našim hotelima više kategorije, najboljim restoranima, autentičnim konobama i agroturizmima, jedinstvenim vinarijama, uljarama i drugima. Ta informacija će zasigurno imati velikog odjeka u Njemačkoj i Austriji u ovim kriznim vremenima kada je svaka informacija koja je točna, ustvari najbolji medij komunikacije i promocije istodobno. Istra je i dalje zelena regija u Njemačkoj i gotovo svi mediji naglašavaju kako povratak iz Istre nije toliko problematičan koliko onaj iz Mallorce, izjavio je Ivošević.
Osim TZ-a Istre, ART RedaktionsTeam je posljednjih godina veliki naglasak dao i na TZ Kvarnera te redovito predstavlja ugledne hotele, restorane, vinarije i druge perjanice hrvatskog turizma u njemačkim, švicarskim i austrijskim medijima. Sredinom travnja izaći će časopis o putovanjima ADAC-a s težištem na Istri i Kvarneru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....