Intervju s članicom Uprave Raiffeisen banke Višnjom Božinović o tome kako ljudima učiniti svakodnevnicu lakšom putem inovativnih i modernih rješenja.
U vrijeme kada smo morali ostati doma - koliko je klijentima značilo imati na raspolaganju dobru mobilnu aplikaciju koja je pružila alternativu šalteru. Imate li kakav feedback klijenata?
O povratnim informacijama i korisničkom iskustvu mojaRBA aplikacije smo razmišljali od samih početaka. mojaRBA je tu za klijente pa je bilo logično da su i oni uključeni u njen razvoj od samog početka. Veliki broj testiranja, fokus grupa, intervjua i sugestija doveo je do moderne i inovativne aplikacije po mjeri čovjeka. U konačnici bili kući ili ne, banka treba biti tamo gdje klijentu treba, a mojaRBA vam pruža upravo to. Klijenti nam se javljaj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....