Svijet automobila toliko se promijenio u samo deset godina da se moglo očekivati kako će se s njime promijeniti i sve ono što ga neizbježno prati - a osiguranje je u tom slučaju prvo na listi. Bez osiguranja se ne može, a s njime je ugodno i lako ako je proizvod skrojen u skladu s vremenom.
U digitalno osigurateljno doba Croatia osiguranje ulazi kao tržišni i digitalni lider, prateći ne samo trendove nego i potrebe modernog čovjeka, koji više nema vremena čekati ili tražiti ponude za osiguranje. Moderan vozač svoj digitalni osigurateljni proizvod ima istog trenutka, na svojem dlanu, jednim dodirom prsta. Jednako tako, kod nastanka štete sve se također obrađuje digitalno, što štedi vrijeme, živce i ono najvažnije - novac.
Dodatna edukacija
Nije isto osigurati električni i benzinski ili dizelski automobil. Tehnologije se uvelike razlikuju, a i cijene svih tih automobila. Električni automobil u startu je još uvijek skuplji, no činjenica je da vozači električnih automobila ipak voze pažljivije. Ili?
- Puno je tu pitanja na koja odgovore daju tek ozbiljne studije. Naime, zbog same promjene koncepta pogona vozila i komercijalne primjene novih tehnologija bilo je potrebno izraditi potpuno novu metodologiju procjene vrijednosti električnih vozila jer postojeća nije bila prikladna za novo doba. Zanimljiv je podatak da je u prošloj godini prvi put u povijesti broj prodanih električnih i hibridnih vozila premašio broj dizelaša. Ovakvi trendovi neizbježno dovode i do sve veće pojavnosti električnih vozila u prometnim nesrećama, zbog čega je ključna dodatna edukacija osiguratelja i implementacija novih procesa u procjeni štete - ističe Kristijan Oslić, direktor Službe za prevenciju zloupotreba i unapređenje procesa obrade šteta u Croatia osiguranju.
Nove tehnologije
U tom se pogledu Croatia osiguranje kao suosnivač radne skupine za izradu nove metodologije pod sponzorstvom udruge EVU Croatia uz stručnu pomoć tehničkih fakulteta i tvrtke Mobile Ekspert aktivno uključila u definiranje tehničkih parametara koji utječu na formiranje vrijednosti rabljenih električnih vozila. Ključno je bilo i paralelno istražiti dostupne nove tehnologije kako bi se detektirali svi potencijalni rizici - kako za same vlasnike električnih vozila tako i za osiguratelje. Sve u cilju izrade novog osigurateljnog proizvoda za vlasnike električnih vozila.
- Iako je po zastupljenosti električnih vozila na prometnicama Republika Hrvatska na samom začelju EU, u posljednje dvije godine bilježimo trend značajnog rasta prodaje električnih vozila. Uloga Croatia osiguranja bila je stvoriti ekosustav za takva vozila i prije nego što on bude prijeko potreban, a sve u skladu s ulogom tržišnog lidera koji iduće godine obilježava 140 godina postojanja - kaže Kristijan Oslić.
Croatia osiguranje uvodi potpuno automatizirani proces prijave i procjene šteta na vozilima uz pomoć najnaprednijih tehnologija i umjetne inteligencije. Centri s takvom tehnologijom upravo su u završnim fazama pripreme, s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva i najboljim mogućim ulaskom u nešto što zovemo - budućnost osiguranja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....