Kraš je predstavio novi dizajn svojih najpoznatijih čokolada Dorina.
- Jedan od naših najprepoznatljivijih brendova, čokolade Dorina, odjenuli smo u novo ruho. Od sada Dorine imaju moderno razigrano pakiranje, a osim estetike dizajna naglasak smo stavili i na kvalitetu ambalaže pa će potrošači imati cjeloviti i još bolji doživljaj uživanja u mnoštvu zanimljivih okusa koje Dorina nudi. U Krašu se trudimo da sve promjene koje se tiču naših proizvoda zaista budu na zadovoljstvo potrošača, stoga vjerujemo da će redizajnirana Dorina oduševiti sve ljubitelje ove čokolade - rekla je Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša. Knežević je pojasnila kako nova flowpack pakiranja bolje čuvaju svježinu i zadržavaju kvalitetu proizvoda, a pročišćeni vizual u čijem je središ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....