Popularna pileća kobasica Poli ove godine slavi 50. rođendan. Od 1974. godine do danas proširila se regijom i Europom, može ju se pronaći i na policama dućana u SAD-u i Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a uskoro ulazi i na albansko tržište.
Izgradnja farme pilića u blizini Ludbrega napreduje po planu pa neslužbeno doznajemo da se njezin završetak očekuje ovog ljeta. Riječ je o projektu izgradnje kompleksa peradarskih farmi iza kojeg stoji ukrajinski poduzetnik Jurij Kosiuk, većinski vlasnik ukrajinske tvrtke Mironivsky Hliboproduct, koja je prije četiri godine preuzela Perutninu Ptuj, a u čijem je vlasništvu i Perutnina Ptuj - Pipo iz Čakovca. Kako je Jutarnji već pisao, otvorit će se 2500 novih radnih mjesta, a vrijednost investicije je 350 milijuna eura.
Iako je nastala 26 godina ranije, Poli je tek 2000. počela s brendiranjem jer je vodstvo željelo da upravo njihova pileća kobasica bude i najbolja i jedinstvena. David Visenjak, direktor za prodaju i marketing Perutnine Ptuj Grupe, uvjeren je da su u tome i uspjeli.
- Kada bismo u obzir uzimali samo njezine godine, mogli bismo reći da je Poli gospođa u srednjim godinama, ali ako gledamo njezinu aktivnost i vrijednosti, onda je ona mladolika gospođica koja ima cijeli život pred sobom - istaknuo je.
Poli se proizvodi u četiri zemlje - Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji. Prodaja se od 2017. do 2023. godine udvostručila.
Direktor Perutnine Ptuj PIPO Dubravko Folnović je rekao da je prošla godina i u Hrvatskoj bila vrlo uspješna. U odnosu na 2022. prodaja se količinski povećala za 15 posto, a u odnosu na 2019. čak 30 posto.
Zbog toga su za 50. rođendan s 50 torti počastili zaposlenike, koji su zaslužni za uspjeh kompanije. Nagradna igra i slavljenička Poli kobasica s dodatnih 50 besplatnih grama zahvala su potrošačima koji su prepoznali njihov napor, istaknuo je Folnović.
- Želim da još minimalno 50 godina provedemo zajedno - zaključio je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....