digitalna agencija

‘Klijentima nisu bitne platforme, nego da dobiju najveći povrat‘

Ljudi su nekada gledali na internetu i onda bi došli kupiti proizvod u trgovinu. Sada zbog situacije i gledaju i kupuju na internetu
Sandro Lazarić, predsjednik Uprave tvrtke Arbona
 Marko Todorov/Cropix
Ljudi su nekada gledali na internetu i onda bi došli kupiti proizvod u trgovinu. Sada zbog situacije i gledaju i kupuju na internetu

Ove je godine Arbona, digitalna agencija koja se bavi strateškim planiranjem, operativnim provođenjem, mjerenjem uspješnosti i razvojem aplikacija za digitalni marketing, ušla u prestižno društvo 500 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki u EMEA-a regiji prema Deloitteu.

"To je pokazatelj kontinuiranog rasta kroz godine i potvrda odličnih poslovnih rezultata", naglašava direktor Arbone Sandro Lazarić.

Online kupnja

Rang ljestvica Deloittea radi se prema postotku rasta prihoda unatrag četiri godine, a Arbona je u razdoblju od 2015. do 2018. imala rast prihoda od 297 posto. Prošle godine imali su više od 17 milijuna kuna prihoda, a upravljaju višestruko većim budžetima od prihoda.

U Arboni ističu kako su, uz partnere, njihova najveća vrijednost zaposlenici u čiji razvoj, edukac...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 10:41