Juicefast je počeo kao mali startup fokusiran na sokove za detoksikaciju, poboljšanje energije, probave i imuniteta, ali je brzo proširio svoj asortiman uključujući gotove, nutritivno izbalansirane obroke i veća pakiranja sokova prilagođena poslovnom sektoru. Odnedavno su uveli i B2B modela, pa je Juicefast uspio proširiti svoje tržište na restorane (Square one), hotele i kafiće, kao i na korporativne klijente (Rimac, Kaufland i Studenac).
Rezultati ovog poteza nadmašili su sva očekivanja. Rast B2B segmenta poslovanja bio je brz, a Juicefast je ponudio inovativna rješenja poput većih pakiranja soka od 5 litara i praktičnih bočica od 330 ml, što je idealno za ugostitelje. Ovo im omogućuje da bez brige o količini i svježini voća u svojim objektima, uvijek imaju ponudu zdravih ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....