VAŽNO JE ZNATI

Ivan Hećimović: Korisnici od digitalnih bankarskih usluga očekuju uštedu vremena i novca, jednostavnost i sigurnost

‘Klijentima je važno da slanje i primanje novca između prijatelja i kolega te unutar obitelji mogu provesti brzo i jednostavno‘

Ivan Hećimović, Zaba

‘Klijentima je važno da slanje i primanje novca između prijatelja i kolega te unutar obitelji mogu provesti brzo i jednostavno‘

Iz dana u dan broj plaćanja putem digitalnih kanala sve je veći. Koliko se promijenilo ponašanje potrošača, što im je bitno, u kratkom razgovoru otkriva Ivan Hećimović, direktor alternativnih kanala Zabe.

Koliko su potrošači spremni koristiti digitalne bankarske usluge? Koliki je trenutno udio korisnika online i m-bankarstva?

- Gotovo 70 posto klijenata Zagrebačke banke koristi digitalne kanale (internetsko i/ili mobilno bankarstvo), a više od 95 posto svih transakcija provede se putem njih. Broj plaćanja putem digitalnih kanala također se povećava, pri čemu ih se najviše izvrši putem mobilnog bankarstva. Online bankarstvo putem mobilne aplikacije (m-zaba) ima ugovoreno više od pola milijuna klijenata Zagrebačke banke.

Kakvi su trendovi kad je riječ o zahtjevima korisni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2025 15:56