Komunikacijske agencije, članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) u 2022. godini su dosegnule 307 milijuna eura ukupnih prihoda što je oko tri posto više nego u 2021. i prvi puta da su premašile 300 milijuna eura, izvijestili su u četvrtak iz te udruge.
Agencije-članice HURA-e predstavljaju više od 80 posto ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, a rastom ukupnih prihoda u 2022. potvrdile su značajnu tržišnu poziciju, ističu iz HURA-e na temelju analize koju su proveli koristeći javno dostupne podatke iz baze Digitalne komore i Fine.
Smatraju i da nakon pandemijskih godina, rezultati za 2022. ukazuju i na stabilizaciju tog tržišta.
Osim porasta ukupnih prihoda agencije su u 2022. i više zapošljavale, za sedam posto u odnosu na 2021. godinu te su u...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....