PODUZETNIČKI MINDSET

Hrvatsko netehnološko čudo: Unatoč koronakrizi Submarine otvara nove restorane

Suvlasnik i glavni direktor otkrio kako je u koronakrizi Submarine iz fizičkog prerastao u digitalni brend
Dragoljub Božović
Suvlasnik i glavni direktor otkrio kako je u koronakrizi Submarine iz fizičkog prerastao u digitalni brend

Submarine, najveći lanac craft burger restorana u ovom dijelu Europe, do kraja godine bi mogao imati petnaest restorana samo u Hrvatskoj. Submarine upravo otvara restorane u Zadru i Splitu čime se njihov broj penje na trinaest.

- Prošlu smo godinu završili s 45 milijuna kuna prihoda, a ove godine namjeravamo ostvariti gotovo 70 milijuna kuna prihoda. Unatoč krizi nastavljamo bilježiti rast. The Financial Times nedavno nas je uvrstio na popis tisuću najbrže rastućih tvrtki u Europi. Na tom smo popisu jedina firma iz jugoistočne Europe koja nije tehnološka. Po tome smo jedinstveni - kazao je Dragoljub Božović, suvlasnik i glavni direktor Submarinea, u emisiji Poduzetnički mindset.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 18:04