NOVA KAMPANJA

Hrvatska kao stvorena za održivi turizam

Okupljamo pojedince, tvrtke i organizacije s istom strašću kad je riječ o razvijanju održive zajednice, kaže Helena Šekerija

Helena Šekerija

 Marko Prpic/pixsell/Pixsell

O održivosti se danas govori na sva zvona, svi imaju nešto reći o toj temi, a do krajnjeg korisnika i dalje rijetko dolaze jasne i konkretne poruke kojima ih se usmjerava na to što ustvari i kako trebaju činiti. To su u Mastercardu željeli promijeniti.

- Zato smo krajem prošle godine odlučili na lokalnoj inačici Mastercardove platforme Priceless.com pružiti korisnicima kartica sadržaj koji ih može potaknuti da u svoju svakodnevicu uvedu održive prakse i tako postanu dio naše male zajednice koja ih promiče. Tu zajednicu smatramo izrazito važnom jer unutar nje okupljamo pojedince, tvrtke i organizacije koji dijele iste strasti kad je riječ o razvijanju održive zajednice. Stavljajući njih u prvi plan, autentičnom komunikacijom prenosimo glavne poruke koristeći sve mogućnosti koje nam danas pruža komunikacija - pojašnjava Helena Šekerija, direktorica iskustvenog marketinga u Mastercardovu globalnom marketinškom timu.

Novi partneri na ovom putu koji s njima dijele ove vrijednosti i ciljeve polako postaju i turističke zajednice. Tako je posljednja suradnja, kao kruna osmogodišnjeg snažnog strateškog partnerstva, zajednička marketinška kampanja koju će provesti na tržištima Austrije i Švicarske.

Usporedba četiriju regija

Cilj kampanje koja će početi u prvim danima travnja jest potencijalne turiste iz Austrije i Švicarske zainteresirati za posjet Istri tijekom čitave godine, i to sadržajem osmišljenim na temelju podataka, odnosno analize cjelokupnog putovanja potrošača - njegove aktivnosti i navike prije, tijekom i nakon turističkog posjeta.

Sve na čemu se temelji kampanja jest analiza informacija dobivenih iz Mastercardova izvješća Tourism Insights, koje obuhvaća podatke s društvenih mreža i stranica kao što su TripAdvisor i Booking te podatke generirane na temelju transakcija.

- Do relevantnih zaključaka došli smo uspoređujući Istru s četiri po mnogočemu slične regije - Toskanom, Kretom, Provansom i Kampanijom, a podaci su pokazali da su dva idealna tržišta za promociju Istre Austrija i Švicarska jer upravo ondje postoji najveći potencijal. Od sadržaja koji te turiste najviše privlače i kojima su najzadovoljniji prilikom posjeta pokazali su se enološko-gastronomski segment i aktivni odmor, stoga je čitava ponuda na tome i utemeljena, odnosno naglašen je sav onaj sadržaj koji Istra godinama nudi, razvija na održiv način i prema kojemu je najprepoznatljivija - pojašnjava Šekerija.

Kad je, pak, riječ o turističkoj potrošnji u sve četiri regije koje su se uspoređivale, pokazalo se da je u Istri snažnija sezonalnost te je stoga cilj pozicionirati je kao idealnu destinaciju za cjelogodišnji i samim time održiv turizam, što njezina ponuda apsolutno potvrđuje.

- Posebno mi je drago što s Turističkom zajednicom Istarske županije ovim projektom nastavljamo razvijati snažno partnerstvo i što je svaki dio naše kampanje u korelaciji sa strategijom održivog turizma koja je i njoj u fokusu. Smatram da jedino zajedničkim snagama, podržavajući pojedince i tvrtke koji su ukorijenili održivost u svoje poslovanje, možemo pokazati da je Hrvatska destinacija kao stvorena za održivi turizam - poručuje Helena Šekerija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 15:00