Daniel Rogiński

Hrvati kupuju pametno, ne žure i više se premišljaju

Čim podaci o pretraživanju ili prometu pokažu da brend privlači pozornost kupaca, razmišljamo o suradnji. Trenutno imamo više od 1800 brendova, kaže generalni direktor Zalanda za srednju i istočnu Europu

Daniel Roginski, generalni direktor Zalanda za srednju i istočnu Europu

 Strawinski Lukas/
Čim podaci o pretraživanju ili prometu pokažu da brend privlači pozornost kupaca, razmišljamo o suradnji. Trenutno imamo više od 1800 brendova, kaže generalni direktor Zalanda za srednju i istočnu Europu

Dvije godine nakon što je Zalando, njemačka tvrtka za online kupovinu, postala dostupna i u Hrvatskoj, planova ne manjka. Svakodnevne analize kako bi se otkrilo što kupci žele i tehnološki noviteti koji olakšavaju izbor samo su dio onoga što čine kako bi Zalando pretvorili odredište za modu koje spaja lokalno i globalno. S generalnim direktorom za srednjoistočnu Europu Danielom Rogińskim razgovaramo o dosadašnjim poslovnim rezultatima, specifičnostima hrvatskog tržišta i navikama hrvatskih kupaca, a otkrio je i novitete na kojima trenutno rade.

Iza nas je crni petak - dan kada kupci pohrle u dućane, a trgovci imaju pune ruke posla. Kako je izgledao na Zalandu? Je li ispunio vaša očekivanja?

- Crni petak je samo završni događaj, a proces priprema nekad počinje još u prolj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 08:48